Ämne: Badrums renovering
Skrivet av: anna 2008-01-01 23:02:57
|
Hej
Är det någon som har anlitat Badrumsvärlden från Bauhaus?
Skulle vara bra att veta.
Åsa
|
Ämne: Svar på Badrums renovering
Skrivet av: Missnöjd 2009-09-14 12:00:22
|
Hej! Jag är under pågående renovering av badrum och har anlitat badrumsvärlden, Bauhaus. Vi är nu inne på 11:e veckan och badrummet är fortfarande inte klart. De har "fixat" en fuktskade i vår tvättstuga, WC-stolen läcker och till råga på allt har de monterat rören fel så badkaret står 5 cm ut från väggen. Utöver detta är det fruktansvärt dålig service, den så kallade hantverkskordinatorn går det nästan aldrig att få tag i. Med andra ord: jag VARNAR för att anlita Bauhaus. Det låter väldigt bra när de säljer idn men i praktiken fungerar ingenting.
|
Skrivet av: Köksmontören 2009-09-15 05:45:37
|
Kan bara hålla med...
Bauhaus handlar jag inte ens på eftersom merparten av personalen är halvt inkompententa... Tror nog i princip det är var gång jag varit där tidigare som någon i peronalen gjort bort sig genom att inte veta vad de sysslar med...
Mvh
www.koksmontoren.com
|
Skrivet av: Linda 2009-12-05 09:08:50
|
Jag hittade en smart sida på nätet. www.proffsofferter.se , jag fick offert från 4 företag och valde den som kunde göra jöbbet snabbt och till ett bra pris. Vi rekommenderar gärna Proffsofferter.
Linda
|
Skrivet av: Klara 2010-06-14 15:33:53
|
Vi har gjort ett badrum och en wc genom Bauhaus, och vi är mycket nöjda, arbetet gick hyfsat for fast det var i jultider, och när det var några problem med något som hantverkarna hade missat/gjort fel så tog hantverkskordinatorn tag i det så vi slapp...badrummet blev så snyggt!
|
Skrivet av: missnöjd Bauhaus kund 2010-09-06 19:49:12
|
Bauhaus gjorde vårt badrum och det visade sig att ingenting var rätt och dem vägrar att rätta till saker och ting. TIPS, använd inte Bauhuas badrumsvärld! men om ni är där använd anticimex för slutbesiktningen och se till att ni får papper på garantin som dem nämner men inte följer. Dem har redan varit i Plus två gånger! Fuskbyggarna nästa?
|
Skrivet av: Missnöjd och lurad 2010-09-07 14:02:17
|
Vi trodde att vi genom att anlita Badrumsvärlden skulle få bästa service, erfarenhet och kompetens. Och kunna koppla av helt. Ack vad vi bedrog oss. Inget har fungerat. Koordinatorn har lyst med sin frånvaro och när han äntligen dykt upp så har okunnigheten varit total! Hantverkarna har fuskat och försökt hitta "genvägar". Vi har lagt ner så mycket energi och ilska för att få ordning på det hela men det är som att "hälla vatten på en gås". Vi hoppas att vi till slut blir färdiga med våra badrum får antagligen göra en del själv men jag kommer aldrig att kunna rekommendera Badrumsvärlden. Tvärt om, jag kommer att avråda å det starkaste!
|
Skrivet av: Akpro Entreprenad 2010-10-17 00:26:20
|
Akpro Entreprenad kan renovera ditt badrum! http://www.akpro.se
|
Skrivet av: Besviken 2010-10-24 20:08:54
|
Hej
Vi trodde att det skulle vara tryggt att anlita Bauhaus men ack så fel. Efter över att halvårs väntan på att få komma dit och skriva på offerten och påbörja bygget har vi fortfarande inte fått någon komplett offert. Vi ha ringt och mailat ett otal gånger. Nu letar vi reda på mågon annan!
|
Skrivet av: Undrar 2011-04-13 12:57:17
|
Vilket Bauhaus har ni anlitat?
|
|