Ämne: Göteborg badrumsrenovering - tips varningar ha Skrivet av: raketpaj 2009-02-09 17:24:17
Jag tänker låta renovera mitt badrum. Utan egen erfarenhet kommer jag att lägga ut arbetet på totalentreprenad till en firma. Jag hoppas kunna få tips här om bra firmor att anlita och varningar för vilka man bör undvika. Kanske ider om vad dessa firmor kan tänkas ta för pris.Det som behöver göras är att riva det befintliga matta på golv och vägg för att sedan lägga klinkers och helkakla. Sedan ska wc, handfat, badkar och skåp in. Belysningsarmatur ska också installeras. Porslin och plattor har jag hyfsad koll på vad de kostar, men resten...Ort: GöteborgGolvyta: 5 m178Väggyta: 20 m178Brunnen måste säkert fixas till länge sedan senaste renoveringen.Slutligen, allt måste göras vitt och av firmor med relevanta certifikat o.dyl.Så, har ni tips är jag tacksam
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Göteborg badrumsrenovering Skrivet av: raketpaj 2009-02-09 17:57:31
Ser att inlägget inte blev så snyggt... Följande gäller för objektet: Ort: Göteborg, Golvyta: 5 kvm, Väggyta: 20 kvm